Digimarkkinoinnin koulutussarja
ETÄKAUSIKORTTI
Koulutuksen jälkeen ymmärrät mistä parhaiden käytäntöjen mukainen hakukoneoptimointi rakentuu vuonna 2023 ja mitä ovat tärkeimmät siihen vaikuttavat tekijät. Opit tehostamaan markkinointiasi ChatGPT tekoälyn avulla.
Koulutuksen jälkeen osaat hallita Google Ads mainostyökaluja sekä rakentaa parhaiden käytäntöjen mukaisia mainoskampanjoita. Opit ideoimaan mainostekstejä sekä säästämään aikaa ChatGPT:n avulla.
Tavoitteet
- Opit mistä elementeistä parhaiden käytäntöjen mukainen hakukoneoptimointi rakentuu
- Opit hyödyntämään ChatGPT tekoälyä osana hakukoneoptimointiprosessia
- Opit hallitsemaan Google Ads mainostiliä ja tekemään toimivia mainoskampanjoita
- Opit hyödyntämään ChatGPT tekoälyä osana Google mainonnan prosessia
Tehosta markkinointiasi ja ilmoittaudu nyt!
Digimarkkinoinnin koulutussarjassa tulossa myös:
- Suunnitelmallisesti Somessa – Strategia, sisältösuunnitelma ja tekoälyn hyödyntäminen 24.10.2023
- Analytiikka ja markkinoinnin tulosten mittaaminen 12.12.2023
OHJELMA:
Koulutuspäivän ohjelma klo 9.00-15.00, lounastauko klo 12-12.45 sekä lyhyet kahvitauot.
1. Hakukoneoptimointi eli SEO käytännössä
- Hakukoneoptimointi ja sen hyödyt yrityksille
- Mistä hakukoneoptimointi koostuu?
- Case-esimerkit
2. Hakukoneoptimointi käytännössä
- Mistä toimiva hakukoneoptimointi rakentuu vuonna 2023?
- Sivuston optimaalinen rakenne
- Avainsanatutkimus ja työkalut siihen
- Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto
- Metakuvaukset
- Kuvien optimointi
- Sivuston ulkopuoliset tekijät
- Chat GPT tekoäly osana hakukoneoptimointia
- Case-esimerkit ja harjoitukset
3. Google Ads mainostili
- Mainostilin ominaisuuksien läpikäynti
- Asetukset ja käyttäjien hallinta
- Case-esimerkit ja harjoitukset
4. Mainoskampanjoiden rakennus Google Ads tilillä
- Erilaiset kampanjatyypit
- Mainonnan hinnoittelu
- Rakennetaan parhaiden käytäntöjen mukaisia mainoskampanjoita
- Chat GPT tekoälyn mahdollisuudet mainosten suunnittelussa
- Case-esimerkit ja harjoitukset
ASIANTUNTIJA:
Taneli Katila
Katila on auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti.Aiemmin Katila on työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa hän teki some-markkinointia suurille yrityksille. Lisäksi hän on työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater-yrityksessä.