Rakenna tehokas asiakkuusstrategia, joka tukee liiketoimintasi kasvua!
Ovatko asiakkuusstrategianne ajan tasalla ja tukevatko ne liiketoiminnan tavoitteita? Kilpailu on kovaa, ja kaupallinen onnistuminen lähtee liikkeelle asiakasymmärryksen lisäämisestä, liidien segmentoinnista ja asiakkaiden oikeanlaisesta luokittelusta sekä hoitomallien kehittämisestä.
Tule oppimaan, miten rakennat tehokkaan asiakkuusstrategian, joka tuo tuloksia!
Tässä koulutuksessa keskitymme siihen, miten asiakkaan ostoprosessin jokainen vaihe tukee strategista myynnin johtamista.
Aamupäivän tehokkaassa koulutuksessa saat selkeät ohjeet aina ideaalin asiakasprofiilin (ICP) määrittelystä asiakkuuksien hoitomallien kehittämiseen asti.
Kouluttajana Kati Huusko-Viikilä
Kati on B2B-myynnin pioneeri, joka on erikoistunut yhdistämään teknologiat, prosessit, datan sekä asiakasrajapinnan tiimit yhtenäiseksi, liikevaihtoa generoivaksi voimaksi. Katilla on vuosien kokemus B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä sekä lisäksi hänellä on ollut useita rooleja eri yhtiöiden perustajana, johtajana, konsulttina ja hallitusammattilaisena. Hänen ennakkoluuloton, luova ja tuloksellinen lähestymistapansa on päässyt käytäntöön sekä omissa että asiakkaiden yrityksissä. Kati on RevOps -toimisto Revory Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja, joka on rakentanut uransa omistautuen auttamaan yrityksiä saavuttamaan kasvutavoitteensa nykyaikaisilla keinoilla.
Lisätietoa ja ilmoittautuminen
Lisätiedot
Asiakaspalvelu
09 2286 0360
asiakaspalvelu@kauppakamarikauppa.fi